Projekty komputerowe realizowane przez uczniów na lekcjach informatytki

W ramach lekcji informatyki, nasi uczniowie brali czynny udział w dwóch projektach: „Programowanie = Nasz Drugi Język”, gdzie poznawali program blokowy Pixbloks oraz projekcie  „Aglomeracja Koduje, czyli Ligi Niezwykłych Umysłów”, gdzie stawiali pierwsze kroki

w programowaniu języka wysokiego poziomu – Phyton.

Ideą obu projektów było rozwijanie zainteresowań naszych podopiecznych oraz zaszczepienie w nich chęci do programowania.

Oprócz projektów platformowych, na zajęciach regularnie wykorzystywane są nowinki technologiczne, m.in.:

•        Micro:bity w programie Makecode lub kompilatorze Mu, gdzie uczniowie tworzyli kostkę do gry czy popularną grę „Kamień, papier, nożyczki”.

•        Okulary VR, które przenoszą nas w wirtualną rzeczywistość. 

•        Roboty edukacyjne Photon, które dzięki wszechstronnej aplikacji działają na różnych poziomach edukacyjnych.

Zapraszamy do fotorelacji.