W ramach lekcji informatyki, nasi uczniowie brali czynny udział w dwóch projektach: „Programowanie = Nasz Drugi Język”, gdzie poznawali program blokowy Pixbloks oraz projekcie „Aglomeracja Koduje, czyli Ligi Niezwykłych Umysłów”, gdzie stawiali pierwsze kroki
w programowaniu języka wysokiego poziomu – Phyton.
Ideą obu projektów było rozwijanie zainteresowań naszych podopiecznych oraz zaszczepienie w nich chęci do programowania.
Oprócz projektów platformowych, na zajęciach regularnie wykorzystywane są nowinki technologiczne, m.in.:
• Micro:bity w programie Makecode lub kompilatorze Mu, gdzie uczniowie tworzyli kostkę do gry czy popularną grę „Kamień, papier, nożyczki”.
• Okulary VR, które przenoszą nas w wirtualną rzeczywistość.
• Roboty edukacyjne Photon, które dzięki wszechstronnej aplikacji działają na różnych poziomach edukacyjnych.
Zapraszamy do fotorelacji.