II Szkolny Dzień Gier Planszowych oraz turniej z nagrodami

29 listopada 2021 obchodziliśmy  II Szkolny Dzień Gier Planszowych.

Ponownie dzięki współpracy z wrocławskim Stowarzyszeniem Druga Runda oraz siechnickim Klubem Gier Planszowych Orbita Gier uczniowie naszej szkoły będą mogli zanurzyć się w świecie współczesnych gier planszowych.

Pod okiem doświadczonych graczy będą mogli spróbować swoich sił w różnych ciekawych grach - zarówno na lekcjach jak i w czasie przerw. Wydarzenie odbywać się będzie w naszym szkolnym Kąciku Oka - hol na 3. piętrze.

W tym roku w czasie Szkolnego Dnia Gier Planszowych przeprowadzony zostanie Szkolny Turniej w grę planszową Karak z nagrodami ufundowanymi przez wydawnictwo Albi!

Ważne informacje:
* udział w turnieju jest bezpłatny, mogą w nim wziąć udział uczniowe klas II-VIII;
* aby zgłosić się do udziału w turnieju wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected];
* aby wziąć udział w turnieju niezbędne będzie wypełnienie zgody, która będzie przesłana informacją zwrotną na adres e-mail;
* z racji ograniczonego czasu na przeprowadzenie turnieju musimy wprowadzić limit osób mogących wziąć w nim udział - o udziale decyduje kolejność zgłoszeń;

O grze:
„Labirynt pełen skarbów… i potworów! Sześciu dzielnych bohaterów wkracza do tej plątaniny korytarzy, by zdobyć skrytą tam fortunę, a każdy z nich ma innego asa w rękawie. Jednak skrzynie ze skarbami są zamknięte na klucz, a wszędzie jest pełno potworów. Komu więc uda się przechytrzyć rywali, pokonać potwory i zdobyć legendarny smoczy klejnot?”

W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim zbierają skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo. Zwycięzcą, a zarazem prawdziwym czempionem Karaku, zostaje gracz posiadający najwięcej skarbów.

Powiązane osiągniecia